13/8

Kanske är det bara jag som överreagerar som vanligt...
Känns mycket bättre nu när jag pratat med dig och fått svar på allt jag ville veta..
Känndes ett tag som att jag bara var den dära sommarflörten alla pratade om...
men nu vet jag, och jag skiter i vad alla andra säger.
Jag vill leva mitt liv tillsammans med dig, dig, dig och åter DIG!

Jag blir glad bara jag hör ditt namn.
Att få känna att någon är så nära men ändå så lång borta är underbar och helt FÖRJÄVLIG!!!
Jag vill ju vara med dig nu!
inte om några år då vi är äldre...
du är den ända som fått mig känna som jag gör, den ända som får mitt hjärta att stanna bara du kollar på mig.
 Ärligt talat så skiter jag i vad alla säger. jag låter mitt hjärta och mina känslor bestämma. resten skiter jag i.
Jag har aldrig varit så säker på något i hela mitt liv. men nu vet jag!
och jag tänker snart säga det...

JAG ÄR KÄR I DIG!!! <3

Nu känns det bättre!! :D

Jag har typ varit lite depp den senaste tiden..
men allt har berott på det jag skrivit om tidigare...
Jag har varit lite förvirrad och så..
jag har varit blind för verkligheten,
eller helt enkelt inte vellat kolla...
men nu käns det bättre.
Jag trodde verkligen att det skulle bli som jag trodde det skulle bli.
Att du bara skulle glömma mig med tiden.
att jag skulle sluta som ett litet minne från en semester.
Men nu vet jag att du fortfarande känner samma som jag.
att det du sa inte bara var något du sa för tillfället.
att du menade varenda ord du sa till mig.




Jag är osäker på om det kommer funka
men jag är villig att försöka om du är.

How can I resist you when you look at me that way?



I kväll är det träning men jag vet inte om jag kan vara med...
Har skoskav som F*n!!
får se hur det blir...







I morgon kommer min underbar lilla valp hem!!
Jag är så lycklig!!
















 Älskar er!
Baralillalinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0