14/8 Azze hemma!

Äntligen har vi hämtat hem lilla Azze :D
Är så jävla lycklig nu!
han e bara föööör söt!
Skall se till att ta massa bilder på han så ni får se lite nya bilder på han :D

Nu ligger han och sover som en stock!
skall gå ut en promenad med honom sedan när han vaknat :)

Han har redan kissat inne en gång :P och det kommer säkert inte vara den sista XD
Men men det är sånt man får stå ut med när man har valp :)

vet inte riktigt vad jag skall skriva i detta inlägget :P
Ni kan inte ana hur glad jag är nu!!!
Han är den hund jag drömt om i flera år, och nu är han äntligen MIN!

Vill bara skriva ut min glädje!!!!
kan inte beskriva i ord hur mycket detta betyder för mig!


Kanske tar lite bilder redan sedan... kommer lägga ut dom så fort som möljigt isf :D


Massa Lyckliga Pussar från eran Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0