18/8

Hej!

i dag har det varit en sån dära slappar dag...
har bara tränat cinnamon lite på längdhoppet och tro det eller ej han klarade 140 cm :D
sedan ville han inte hoppa mer :P
får hoppas han klarar det bättre i tångahed (A)

Azze tyckte kaninerna va väldigt intresanta men han blev nog lite förtvivlad när ingen ville leka med han  XD
Det samma gäller katterna osm hållt sig undan sen han kom hem :P

Har även suttit en del med mitt domar prov och nu är den skriftliga delen klar och jag väntar bara på svar för uträkningarna :D

Skönt att slippa mammas tjöt om att jag måste bli klar innan tångahed då hon vill ha  min hjälp vid domarbordet... *Suck*

Skall bli skönt med träning i kväll iaf :)
får kämpa trots mitt skoskav...
azze kommer med och hejar på mig (A)
Johan vill ju inte ta hand om min lilla skit så han får åka med på träningarna :P
och det är jag bara glad för :D



så alla lagkamrater där ute det va inte sista gången ni ser min lilla nalle björn! :D
bra träning för honom oxå att få åka bil som han faktiskt är mycket duktig på!
Han gnäller bara i några kilometer sen är han tyst :D
bra att han får vara med ute oxå så han är riktigt trött när det är dags att sova :)
även att han får lära sig att inte jaga bollar ^^ skulle bli jobbigt i framtiden om man har en hund som älskar att jaga bollar och ha med på en fotbolls match XD
hehe nää nu skall jag ta en huvudvärkstablett och äta lite :D



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0