19/8

Sitter här och slappar när jag igentligen borde gör mig iordning...
skall åka och kolla fotboll :D
Derby mellan ytterby och kungälv. Hejja Ytterby!!

Lilla Azze skall oxå följa med, om jag får väckt han Xd
Han har varit otriligt jobbig i dag.. bara busat och hållt på Xd
men men vad kan man säga, VALPAR!!
Visst är dom underbara :P
busade med han lite i trädgården innan och det slutar med att han intar försvarsställning och börjar skälla mot mig Xd :S
helt knäpp XD
men bara för söt (A)

Vi skall åka buss in till kungälv då pappa jobbar och mamma är på föräldrar möte i johans nya skola, han har faktiskt blivit en stor pojke nu, börja högstadiet och allt :P
Kommer i håg hur nervös jag va (A)

Nää nu kan jag inte sitta här längre.. bussen går om typ en havl timma o ch jag har inte diskat ännu :S
ILLA!!!

hörs kanske senare!

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0