25/8

ja nu sitter jag här igen. denna gången är kl 22:22
inte lika tidigt som innan :P
kom hem från träningen för en liten stund sedan :) va riktigt skönt att få springa av sig ordentligt efter en dag i skolan :P
kom ju aldrig hem efter skolan så nu kan man säga att jag är trött!!
slutade sent oxå va det kö på motorvägen så jag missade bussen i kungälv..
 ringde till pappa och kollade om han kunde plocka upp mig på väg hem från jobbet men då skulle han ut till Björlanda och köpa lite saker till båten..
åkte med han iaf eftersom jag inte skulle kunna ta mig hem på annat sätt...
blev att vi va kvaä där en stund och jag ringde mamma så hon fick packa mina träningskläder och ta med mat xd
Väl framme vid träningen fick jag slänga i mig maten och sedan byta om!
haha!
Skall iaf vara med på matchen på Torsdag :D
men blir till att åka direkt från skolan...
blir lite jobbigt men men...

skall kanske till falkenberg på SM och kolla när sverker min gamla lärare tävlar i skydd :F skall bli väldigt kul!

Beställde även tid för lilla Azze för omvaccinering och så idag :)
han har tydligen varit väldigt jobbig i natt och under dagen så han fick åka med till träningen och springa av sig ordentligt Xd nu ligger han och sten sover Xd hahah så jävla söt!

Nää nu skall jag sova! skall upp kl 6 i morgon och jag kommer inte hem förren typ 17:20 :S
 
JAG KOMMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0