25/8

Kl är 07:15...


Har precis gått en promenad med hunden.
mamma väckte mig kl 6 trotts att jag kunde sova till 7....
har inte haft varken ork eller tid till att skriva här...
Tångahed va det i helgen...
och som vanligt va vi ansvariga...
fick klartecken av Karin att jag nu är GODKÄND domar!



Lördagen blev stressig!!
Gick upp runt 5 tiden...
Ena domaren som inte har så mycket erfarenhet va skit seg på att döma!!
hela dagen blev förskuten och både jag och mamma viste att vi aldrig skulle bli klara den planerade tiden...
och vist blev det så!
Vi var hemma vid 21 ungefär...
ingen orkade laga mat så vi hämtade pizza på vägen...
TRÖTT, ONT I HUVUDET, ILLAMÅENDE och upp kl 6 dagen efter... = ETT HELVETE!!!

Söndagen blev lika stresssig den...
eftersom medelsvår klassen tog sån J*vla lång tid drog det ju över igen...
gick iaf bra med Tokio som hoppade på 2+0 Fel och en 7 plats med pinne!
väl hemma va man dödstrött och ville bara sova!
men jag fick inte sova så länge jag ville...
Kl 9 stod mamma i trappan och ropade att hunden måste ut... 
det va ju bara att pallra sig upp och gå ut med han...

senare under dagen åkte vi upp till trollhättan för att lämna natta, första natten ensam i dag då!
åkte även och mötte Ann för att köpa foder till lilla Azze. och shiit vad glad hna blev för att se henne igen :D
tror att ann va glad att se lilla Gangsterna oxå (A)
Nu skall jag äta frukost och göra mig iordning inför första dagen i skolan!
skall möta madde på bussta i kungälv oxå så vi åker samma buss :D
hoppas hoppas hoppas du byter till min klas ist :)

skriver nog några rader när jag kommer hem om hur dagen varit. om jag nu hinner...
slutar 15:50 och är hemma typ 17:20 så.... och sedan i kväll är det träning :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Smadar

Det är klart att du skulle upp. Han hadde ju terrat mig hela natten.



Ute kl 12,45, busade sen en bra stund innan han somnade om. Upp igen kl 03,00 och levde rövare inne en timma som slutade med att jag gick ut igen kl 04,00 med gangstern. Sen kl 05,30 vaknade jag av att han var på gång igen denna gång hittade jag honom inte först för han hade krypit in i KATTLÅDAN.



Ut en snabb sväng igen och när Johan skulle upp var det faktiskt din TUR att underhålla honom så jag fick vila en stund.

2009-08-25 @ 08:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0