28/8

Hej hej :)

Då va första veckan i skolan avklarad!
känns faktiskt väldigt bra.
lite jobbigt shema med att börja tidigt och sluta sent på dagarna...
oxå får jag ju inte vara hemma min min underbara lilla valp!!

Va ute på en liten skogspromenad i dag med azze :)
han tyckte det va lite läskigt att gå där uppe men vänjde sig snabbt!
det va väldigt blött kan jag ju göra och det såg ut som att vi hade badat båda två när vi kom ut ur skogen igen :P

Hittade värsta fina forsen med vatten där uppe med som jag tog lite kort på. se nedanför sedan :)

Nu i kväll vet jag inte vad som händer, sova in alla förlorade timmar från när jag varit tvungen att gå upp kl 6 varje dag denna veckan...
Skall se fotboll på dagen i morgon, natta skall först spela med vårat lag sen skall damlaget möta Romelanda och det kan man ju inte missa (A)

På söndag är det inventering på City Gross :( det är såååå tråkigt!!!

men men det måste ju göras om vi vill göra något med laget så.
Efter det blir det nog kolla natta när hon spelar med B-laget...

Här kommer bilderna från skogspromenaden!





                                        
 









 


PussPuss!

/Baralillalinda
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0