10/9

OJ vad längesdan jag skrev här...

inte bra alltså och det har hänt såå mycket!
hmm får se kan ju inte skriva om allt som hänt sen jag sist skrev men jag kan ju berätta lite om denna veckan :)
inte så mycket att berätta igentligen...
blev sjuk i måndags och har typ varit död sen dess :P
va i skolan i dag eftersom vi bara hade 2 lugna lektioner.
Pappa fyllde år i måndags oxå :D så grattis till han igen (förlåt att jag inte åt av tårtan men jag mådde inte så bra (A))
och den 8:de på tisdagen fyllde min lilla Sandra år :D hon är en stooor flikka nu i väldigt litet format ;)
hon blev iaf väldigt glad för tröjan hon fick av mig :)

kollade även när laget spelade match mot Häcken och som tur är vann dom med 4-3 :D Bra jobbat gubbar!

blir inte så längt inlägg detta, mamma står och roppar att maten är klar *suck*
och i dag händer inte så mycket mer än att ta det lugnt och busa med lilla azze :) min lilla pojke bara växer och växer!
och han har blivit mycket duktig på massa saker nu :D 
Gå fot går som galant och sitt, ligg, stå och hit är komandon som sitter i ryggmärgen :D

skall försöka komma ihåg att ta lite nya kort på han oxå :) får se om jag kanske gör det sedan i det vackra vädret!

sjukt vad varmt det har varit! det gillar vi :D
hoppas bara min dumma förkylning släpper oxå (A)
Iaf innan jag fyller år som jag faktiskt gör om 16 DAGAR :D

Kommer säkert skriva lite till sedan i kväll om jag orkar. har engelska att plugga och allt jag missat när jag varit sjuk. *SUCK*





Nu äre mat iaf :D







Puss på er!




// Baralillalinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0