11/9

God kväll bloggen!

inte mycket som har hänt i dag.
skola, mormor, kolla fotboll
ytterby- KFF Vi vann med 4-3 :D

Nu sitter jag här och fjäskar musik av snäll snälla markus =)
hur skulle jag klara mig utan dig? :P

I morgon blire till att jobba... *suck*
men jag behöver penagarna så.

Azze skall ju omvaccineras nästa fredag så :P

Nu skall jag försöka sova, har en jävla rethosta kvar som är jätte jobbig...
kliar i hela halen på mig...

Blir ett kort inlägg i dag. har ju inte så mycket att skriva om i dag...
kanske blir lite mer i morgon.

Nu skall lilla linda nana :D

Puss på er!

 
i dont know what you want me to say
and i dont know what you want me to do
and i dont care about anything
but lovin you always


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0