15/9

hej alla glada!
sitter i skolan och har arbetsmiljö och säkerhet, JÄTTE TRÅKIGT!!!
vill bara sluta men har en lektion till sen :S ochinte vilken lektion som helst jo drama....
har haft hundletion innan :) har med mig lilla egon igen :P
han e ju lite knäpp av sig, och VÄLDIGT jobbig! tur att inte lilla azze är så jobbig. han har verkligen bättrat på sig nu :) sov typ hela natten båbe i dag och i går :D

gårdagen va rolig.
skola med slappa lektioner, bara djursjukvård och natur B i naturen fick vi se en liten explotion :D blandade vatten H2O och natrium.
sedan blev det stan en stund och köpte ett linne på gina.
sedan skulle jag ju åka till jesper och vara med han tills jag skulle döma en fotbollsmatch men han fick tydligen väldigt mycket läxor så jag gick hem till Amelie ist :) va såå längesedan vi träffades och det va verkligen kul att prata med dig igen <3 skall bli kul på din tjejkväll på lördag :D

efter det åkte jag till ytterby för jag blev inkallad till att döma en flickor 97 match XD första matchen jag dömt och det gick la bra. några små fel här och där men vad kan man vänta sig??
fick även se lite av våran match men tyvärr så förlorade dom...

sen blev det hem och gå en lite längre promenad med azze eftersom jag inte sätt han på hela dagen.
HAN VÄXER SÅ DET KNAKAR!!
och på fredag skall vi in till vetrinären och vaccinera han :D

sen får han följa med till skolan på tisdagen :D


uch vad jag inte orkar jobba...
skall sitta och svara på en massa frågor om arbetsmiljön i skolan...

vill bara hem till min lilla valp!!!






nu slutar jag lektionen om typ 20 min och jag har inte gjort ett skit (A)
blir till att sitta hemma och jobba ikapp sedan vilket jag ändå måste göra eftersom jag varit sjuk... *suck*

i kväll blir det iaf träning :D
känner mig helt hyper i kroppen efter att inte tränat på typ 2 veckor...
detta är inte bra linda!!

skall även skärpa mig och försöka få lite tid till att skriva lite mer här i bloggen...

och nu är det bara 11 dagar kvar tills jag är 17 :D BARA ETT ÅR KVAR!!!

nää nu skall vi avsluta där och så skall ha drama i en och en halv timma :S

UCH!!!


Puss på er!
//
BaraLilaLinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0