21/9

Hej bloggen!

Skall strax gå och lägga mig men tänkte att nu när jag har tid och azze sover kan jag skriva några rader :)
Tjejkvällen hos Amelie i lördags va jätte trevlig, blev lite lekar, tacos, giutar hero och trevligt sällskap!
i söndags blev det till att städa hos kaninerna "vilket behövdes" och kolla på Fc lagets sista match som dom vann och därmed vann även serien! GRATTIS TILL ER!

I dag har det inte hänt så mycket, skolan va väldigt slapp...
sen va det hem tidigt för en gångs skull, tränade azze lite :) han har blivit såå duktig och sitt, ligg, stå, stanna, vacker tass, trampa och fot sitter i ryggmärgen!!
hur bra som helst för en valp på 14 veckor som han är i morgon :)

i morgon skall han även få följa med mig till skolan för första gången :D kommer bli kul :)





hmm nu finns det inte så mycket mer att skriva...


lägger in en bild på azze under matchen i söndags då han va väldigt trött men väldigt söt :)




Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0