23/9

hej!

jag har enormt tråkigt...
har faktiskt inget att skriva här i dag men eftersom jag inte har något annat att göra så blev det så ändå....

sitter hemma hos mormor och har precis pluggat på kretslopp som jag har prov i på fredag...
kul att ha prov dagen innan man fyller år och måndagen efter... 
om ni inte redan vet så är det på lördag den 26 min dag är :)
Dagen idag kan jag inte säga så mycket om, skolan va tråkig och jobbig, börjare 08:10 och slutade 15:50. SEEEEGT!
sen hem till mormor, äta och plugga. och nu sitter jag här innan jag skall sova.

Känns verkligen inte bra att vara utan Lilla Azze :/ saknar han redan och jag är ju bara borta under en enda dag...
finns även en till person jag verkligen saknar...
vet inte om du kommer läsa detta men det känns som att en bit av mit hjärta är borta...
vet du hur det känns att sakna någon så mycket att det gör ont?
varför skall det vara så svårt? varför skall du finnas så långt bort?
det finns så mycket jag vill säga till dig men när vi väl pratar är det bara tyst...
ändå blir jag så glad när jag hör av dig.
mitt hjärta slåt bubbelslag när jag tänker på dig vilket jag gör nästan hela tiden...
vill verkligen inte att det bara skall ta slut, vill verklgen sattsa på detta, jag vet att alla tycker det är dumt och fel men jag har aldrig känns så här starkt för någon annan innan...

Hoppas verkligen att det du säger är sant och att du menar det.
att lova är en så stark sak och jag börjar tro att du inte kommer att hålla det men jag håller tron uppe eftersom jag litar på dig och gör allt för dig. det är bara DU som får mig känna såhär.


Nää nu kommer mormor och vill låna datorn och jag skall ändå gå och lägga mig...
skall upp kl 7 i morgon, börjar 8:40 med djurhuset till 9:40 sen rast till 12 då jag har konditionstest springa 2000meter på tid är inte kul...
sen har man typ en och en halv timmas rast för att ha väldigt tråkig och meningslös arbetsmiljö och säkerhets lektion.. SHIIIIT vad jag får flipp på läraren.. vet hon ens om att hon var världens pipigaste och jobbigaste röst??

hatar det iaf^^
sen blir det döma fotbollsmatch på yttern, p99 halv 7 sen hem och plugga vidare på kretslopp.

får se om jag hinner skriva några rader i morgon oxå.

Puss

// BaraLillaLinda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0