26/9

Då va man 17 år :D
Vaknade av en stor och väldigt blöt puss av azze :P
sedan kissade han ner sig ^^
fick ett års medlämsskap i sveriges hundungdom av mamma och pappa :D
det tackar jag för.
sedan fick jag ett jätte fint halsband och örhängen och ett armband av natta :D tack du är bäst syster! <3
av mormor och kusinerna fick  jag ju min underbara väska som jag fick redan nere i cypern :)
sedan va lilla elin, anton och samuel här och jag fick 2 paket av dom :O blev lite förvånad där :P
fick iaf ett jätte fint armband och en sten cool tröja :D

TUSEN TACK!!!

I morgon blir det tävling med kaninerna i lilla edet får se hur dte går för mina två nya kaniner som aldrig startat tidigare :)

Mer kommer då!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du uppdatera? Tkr din blogg är bra men när kommer det någon uppdatering?? Ny layout? Snygg!

2009-11-04 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0